Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

9 veckor -23 kg... Fel på vågen?!

Av Sara - 1 januari 2010 20:59

Har inte vägt mig alls de senaste två veckorna, och trodde väl att jag kanske till och med gått upp ngt kg efter jul och allt. Ställde mig på vågen idag och upptäckte att jag gått ner 9 kg på två veckor...helt sjukt mkt! Jag vet inte riktigt om jag ska tro det eller ej, men det lär ju visa sig med tiden. OM det stämmer så har jag nått mitt första delmål, under 100.   


Jag mår iaf bra och kan äta det mesta, fast inte så mkt. Har provat att dricka alkohol och det gick också bra.


Fick HM-katalogen och har ägnat flera dagar åt att titta på kläder jag vill ha sedan, när jag gått ner mera. Mest är det klänningar jag tittar på, det är väl den typ av klädesplagg jag varit mest rädd att sätta på mig.


Själv ser jag inte att jag blivit mindre, jag tycker jag ser exakt likadan ut när jag tittar i spegeln. Tur iaf att jag märker på kläderna att de hänger.. Då och då provar jag kläder som tidigare varit alldeles för små, det är kul när man plötsligt kan ha de där urväxta plaggen!

 
 
Ingen bild

Ulrika

1 januari 2010 21:30

Kul att du skriver lite! Och ännu roligare att det går neråt på vågen! Beställ många klänningar, det är jätteroligt, man känner sig så läcker! ;)
Har dom sotat nåt på sistone?? Hehe

 
Ingen bild

Heli

1 januari 2010 21:58

Ja,jag tyckte iallafall att du blivit smalare och kortare....men längden beror väl på att jag ser ordentligt med glasögon på!!!

 
Ingen bild

hojnamia

2 januari 2010 13:15

Det är helt otroligt!!! GRATTIS!!! I denna takt kommer du nu gå ner ett bra tag o till sommaren kommer du vara sååå fin, du kommer känna dig fin o du kommer må så bra! GRATTIS!!!

 
Ingen bild

Stina

2 januari 2010 21:05

Det syns verkligen!!! Så int är det fel på vågen inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 mars 2010 00:23

Har tamejfan inga kläder som sitter bra längre, allt är mer eller mindre för stort... Dessutom skulle jag vilja köpa mig en klänning, men hittar ingen jag vill ha.. Jag ska hota mina nära och kära med att börja gå naken om de inte ger massa presentko...

Av Sara - 22 februari 2010 17:53

        

Av Sara - 26 januari 2010 21:26

Har börjat skolan nu i januari, vilket gett mig lite bra rutiner i mitt annars ganska ostrukturerade liv. Nu äter jag frukost samma tid varje morgon, hyfsad lunch, diverse mellanmål och är dessutom hungrig till middagen. I samband med skolstarten fix...

Av Sara - 3 januari 2010 03:19


     Nu ser till och med jag att det blivit lite skillnad    ...

Av Sara - 18 december 2009 00:15

Det har nu gått 7 veckor och jag har sammanlagt tappat 14 kg. Det känns väldigt bra och mycket, men ändå önskar jag att det ska gå fortare      Jag äter i princip samma sak som alla andra, fast inte lika mkt. Idag blev det en liten bit pizza till...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards