Direktlänk till inlägg 18 december 2009

7 veckor -14 kg

Av Sara - 18 december 2009 00:15

Det har nu gått 7 veckor och jag har sammanlagt tappat 14 kg. Det känns väldigt bra och mycket, men ändå önskar jag att det ska gå fortare   


Jag äter i princip samma sak som alla andra, fast inte lika mkt. Idag blev det en liten bit pizza till lunch, men jag ska erkänna att ägget på pizzan var godast.

Jag har inte alls samma ork som förr och att dra ungarna i pulka är vansinnigt tungt. Tyvärr försvinner ju även muskler när vikten rasar. Det kan avhjälpas en del genom proteinrik kost och att röra på sig, men helt kan det inte undvikas.


Till och med mamma, som ser mig så gott som dagligen, har börjat se att jag minskat. Har kunnat börja så smått med det roliga att testa kläder man för länge sedan vuxit ur... Apropå kläder så ser jag nog ut som vanligt på kroppen eftersom jag numera bylsar på mig långkalsonger, raggisar, fleecetröja under jackan etc.. Det ÄR ett jäkla frysande numera! Jag sover till och med i nattlinne, långisar och strumpor - supersexigt!   

 
 
Ingen bild

Lotta

18 december 2009 12:58

Men det är nog rätt bra att det inte går fortare !? Du tappar ju 2 kg i veckan...Jag tänker att det är lagom, så att huden hinner med att dra ihop sig lite ?

 
Åsa-T

Åsa-T

19 december 2009 14:09

Heja, heja, de kommer inte känna igen dig på Hebylägret i maj!

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 mars 2010 00:23

Har tamejfan inga kläder som sitter bra längre, allt är mer eller mindre för stort... Dessutom skulle jag vilja köpa mig en klänning, men hittar ingen jag vill ha.. Jag ska hota mina nära och kära med att börja gå naken om de inte ger massa presentko...

Av Sara - 22 februari 2010 17:53

        

Av Sara - 26 januari 2010 21:26

Har börjat skolan nu i januari, vilket gett mig lite bra rutiner i mitt annars ganska ostrukturerade liv. Nu äter jag frukost samma tid varje morgon, hyfsad lunch, diverse mellanmål och är dessutom hungrig till middagen. I samband med skolstarten fix...

Av Sara - 3 januari 2010 03:19


     Nu ser till och med jag att det blivit lite skillnad    ...

Av Sara - 1 januari 2010 20:59

Har inte vägt mig alls de senaste två veckorna, och trodde väl att jag kanske till och med gått upp ngt kg efter jul och allt. Ställde mig på vågen idag och upptäckte att jag gått ner 9 kg på två veckor...helt sjukt mkt! Jag vet inte riktigt om jag s...

Ovido - Quiz & Flashcards