Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Återbesök 5 veckor -12 kg

Av Sara - 4 december 2009 11:10

Idag har jag varit på återbesök på kirurgmottagningen. Tydligen vägde jag inte alls 121 vid inskrivningen, utan 122. Idag väger jag 110, så det är 12 kg ner på 5 veckor.

Allt såg iaf fint ut och jag mår bra, så det blev ett kort besök på sjukhuset. Sköterskan tyckte jag hade gått ner mkt, men det är nog för att jag hade så ont i början.


Har faktiskt köpt några barnmatsburkar som är väldigt smidiga till lunch, det är ungefär vad jag får i mig vid en måltid. Portionsmat för vuxna är alldeles för stor mängd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 mars 2010 00:23

Har tamejfan inga kläder som sitter bra längre, allt är mer eller mindre för stort... Dessutom skulle jag vilja köpa mig en klänning, men hittar ingen jag vill ha.. Jag ska hota mina nära och kära med att börja gå naken om de inte ger massa presentko...

Av Sara - 22 februari 2010 17:53

        

Av Sara - 26 januari 2010 21:26

Har börjat skolan nu i januari, vilket gett mig lite bra rutiner i mitt annars ganska ostrukturerade liv. Nu äter jag frukost samma tid varje morgon, hyfsad lunch, diverse mellanmål och är dessutom hungrig till middagen. I samband med skolstarten fix...

Av Sara - 3 januari 2010 03:19


     Nu ser till och med jag att det blivit lite skillnad    ...

Av Sara - 1 januari 2010 20:59

Har inte vägt mig alls de senaste två veckorna, och trodde väl att jag kanske till och med gått upp ngt kg efter jul och allt. Ställde mig på vågen idag och upptäckte att jag gått ner 9 kg på två veckor...helt sjukt mkt! Jag vet inte riktigt om jag s...

Ovido - Quiz & Flashcards