Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Agrafferna borta!

Av Sara - 12 november 2009 11:45

Idag var det äntligen dags att få agrafferna bortplockade och det känns otroligt skönt att slippa dem!


Har fått sova riktigt ordentligt hela natten inatt och vaknade inte förrän efter 7, jag som vaknat vid 5 varje morgon efter operationen.

Ätandet funkar betydligt bättre nu och jag är snart uppe i rekommenderat antal måltider/dag. Vägde mig igår och hade GÅTT UPP 1 kg... Ska väga mig igen imorgom så det får gå en vecka mellan vägningarna.

Nu är mamma här och möblerar lite i mitt lilla hus, jag kan ju varken böja mig eller lyfta.

 
 
Ingen bild

Madde

12 november 2009 13:26

Vägning skall man ha en gång i veckan, för att få ett rttvist resultat, vätska och dåliga toavanor kan påverka resultatet.
Samma sak kan det skilja 1-3 kg mellan morgonvägning och kvällsvägning!

Så väga sig 1 dag i veckan och då lämpligvist då du vaknat på morgonen!

 
Helena

Helena

12 november 2009 21:33

Det är bra med mammor! Ang vikten så går man väl ner vätska fortast, sen tar det av fettet. =)

http://www.faramira.dinstudio.se

 
Helena

Helena

12 november 2009 21:46

Jag har börjat med cambridgekuren & gjorde en blogg om det ;)

http://www.cambridge.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lotta

14 november 2009 22:08

blogga lite nu då !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 mars 2010 00:23

Har tamejfan inga kläder som sitter bra längre, allt är mer eller mindre för stort... Dessutom skulle jag vilja köpa mig en klänning, men hittar ingen jag vill ha.. Jag ska hota mina nära och kära med att börja gå naken om de inte ger massa presentko...

Av Sara - 22 februari 2010 17:53

        

Av Sara - 26 januari 2010 21:26

Har börjat skolan nu i januari, vilket gett mig lite bra rutiner i mitt annars ganska ostrukturerade liv. Nu äter jag frukost samma tid varje morgon, hyfsad lunch, diverse mellanmål och är dessutom hungrig till middagen. I samband med skolstarten fix...

Av Sara - 3 januari 2010 03:19


     Nu ser till och med jag att det blivit lite skillnad    ...

Av Sara - 1 januari 2010 20:59

Har inte vägt mig alls de senaste två veckorna, och trodde väl att jag kanske till och med gått upp ngt kg efter jul och allt. Ställde mig på vågen idag och upptäckte att jag gått ner 9 kg på två veckor...helt sjukt mkt! Jag vet inte riktigt om jag s...

Ovido - Quiz & Flashcards